Garantievoorwaarden
Garantievoorwaarden van El Estilo.
El Estilo staat garant voor de deugdelijkheid en kwaliteit van de producten die via haar platform worden verkocht.
Wij doen er alles aan om producten van hoge kwaliteit te leveren. Voor sommige producten bieden fabrikanten een langere fabrieksgarantie. U kunt contact opnemen met onze klantenservice om te informeren naar de fabrieksgarantietermijn van uw product.
Indien een product niet voldoet aan de verwachtingen, bijvoorbeeld door snelle slijtage, defecten of andere gebreken, verzoeken wij u om contact op te nemen via info@elestilo.nl of +31619601709. Na beoordeling van het product door El Estilo en/of de fabrikant zal worden bepaald of het artikel in aanmerking komt voor garantie.
Deze garantie is uitsluitend van toepassing op artikelen die op een normale, frequente wijze zijn gedragen en gewassen.
Voor sommige artikelen, zoals die met delicate stoffen of materialen, kunnen wij geen garantie bieden. Dit betreft onder andere ritsen, (druk)knopen, nopjeszolen, strassstenen en/of pailletten, bont en andere delicate stoffen.
De garantie doet geen afbreuk aan de wettelijke rechten van de consument.
Indien u een beschadigd of defect artikel heeft ontvangen, dient u dit binnen 48 uur na ontvangst te melden. Bij een latere melding kunnen wij geen verdere afhandeling garanderen.
El Estilo zal de klacht te allen tijde voorleggen aan de fabrikant en diens oordeel overnemen, in overleg met de klant. Indien de klacht gerechtvaardigd blijkt te zijn, zal El Estilo de kosten voor het retourneren vergoeden, met een maximum van €6,95, zijnde het bedrag dat door de klant wordt betaald bij het aanbieden van het pakket bij het postkantoor.