Lieve bezoekers,
Heeft u een kortingscode en wilt u deze gebruiken, dit kan niet in combinatie met Klarna Achteraf Betalen.
Heeft u een vraag over een artikel, wij beantwoorden deze graag voor u.
Liefs El Estilo
Lieve bezoekers,
Heeft u een kortingscode en wilt u deze gebruiken, dit kan niet in combinatie met Klarna Achteraf Betalen.
Heeft u een vraag over een artikel, wij beantwoorden deze graag voor u.
Liefs El Estilo
El Estilo staat in voor de deugdelijkheid en de kwaliteit van de producten die verkocht worden op El Estilo.
Wij zetten ons in om kwalitatief goede producten te leveren. Al onze producten zijn daarom standaard tot één jaar na aankoop voorzien van een garantie op materiaal- en fabrieksfouten.
Sommige fabrikanten bieden een langere fabrieksgarantie. U kunt bij onze klantenservice navraag doen wat de fabrieksgarantietermijn op uw product is.
Mocht een product niet aan de verwachting voldoen, bijvoorbeeld door snelle slijtage, defecten etc, neemt u dan contact op via info@elestilo.nl of op +31619601709. Na beoordeling van het product door El Estilo en/of de fabrikant zal worden besloten of het artikel wordt gerepareerd, vervangen of dat de order geannuleerd wordt.
Deze garantie geldt alleen op artikelen die op een normale frequente wijze zijn gedragen en gewassen.
Sommige artikelen bevatten zeer delicate stoffen of materialen waarop we geen garantie kunnen geven. Dit zijn o.a.ritsen, nopjeszolen, strass stenen en/of pailletten, bont en delicate leersoorten.
De garantie geldt onverminderd de wettelijke rechten van de consument.
Heeft u een beschadigd of defect artikel ontvangen, meld dit dan binnen 48uur na ontvangst. Wanneer u dit later doet zullen wij deze niet kunnen afhandelen.
El Estilo zal altijd de klacht voorleggen aan de fabrikant en hun oordeel overnemen. Dit zal in goed overleg gaan met de klant. Is de klacht gegrond, dan zal El Estilo de verzendkosten voor het retourneren vergoeden met een maximum van 6,95 euro. Dit is het bedrag dat u betaalt zodra u bij het postkantoor uw pakket aanbiedt.