Lieve bezoekers,
in verband met de drukte door de Summer Sale kan de verwerking en verzending van uw bestelling langer zijn dan u van ons gewend bent.
Bedankt voor uw begrip en geduld,
Liefs El Estilo
Lieve bezoekers,
in verband met de drukte door de Summer Sale kan de verwerking en verzending van uw bestelling langer zijn dan u van ons gewend bent.
Bedankt voor uw begrip en geduld,
Liefs El Estilo
NIET THUIS
Ben je niet thuis als je bestelling wordt bezorgd? Dan laat PostNL en DHL dit via de track and trace aan u weten, zij doen geen afhaal berichten meer in de brievenbus. Uw bestelling kan dan worden afgehaald bij een PostNL afhaal locatie of een DHL afhaal locatyie. Bewaar dit afhaalbericht. Geen briefje in de brievenbus? De locatie kan achterhaald worden aan de hand van je track & trace code.
BEZORGADRES
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een PostNL locatie of bij ons afhalen in de winkel.
BESTELLING NIET/FOUTIEF/ONVOLLEDIG GELEVERD
Het kan voorkomen dat verschillende items los van elkaar bezorgd worden. Hier zullen we u duidelijk over informeren, en het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kunt u volgen via de nieuwe track & trace code van PostNL die u per mail krijgt. Wanneer u geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via info@elestilo.nl
BESTELLING TOCH NIET LEVERBAAR
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij u hier binnen vijf werkdagen over met een Final Manco-melding, en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, of de AfterPay-factuur aanpassen.