Verzenden & Levertijd
VERZENDEN
Na ontvangst van de bestelling zullen wij deze op onze geopende dagen, dezelfde dag versturen. Voor verzending naar Nederland en Belgie verzenden wij met PostNL of GLS. Indien de zending naar overige Europeze landen gaat zullen wij dit doen met DHL. Voor alle zendingen ontvangst u de track and trace via het e-mail adres wat bij ons bekend is.
LEVERTIJD
Artikelen die op voorraad zijn worden op onze geopende dagen dezelfde dag verstuurd. Voor 16:00uur besteld is dezelfde dag verstuurd, geld op woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag. Koeriersdiensten hanteren een levering de volgende dag in huis, maar door drukte kan dit oplopen tot circa 3 werkdagen. Wij bieden daarom nooit de garantie om uw pakket de volgende dag in huis te hebben.
NIET THUIS
Bent u niet thuis als uw bestelling wordt bezorgd? Dan laat koeriersdienst waarmee u pakket onderweg is dit via de track and trace aan u weten, zij doen geen afhaal berichten meer in de brievenbus. Uw bestelling kan dan worden afgehaald bij een afhaal locatie. De locatie kan achterhaald worden aan de hand van de track & trace code. Uw bestelling blijft maximaal 6 werkdagen op de afhaal locatie liggen, indien u deze niet afhaalt word deze retour naar ons teruggestuurd. Wij zullen u contacten als wij u zending hebben en hem opnieuw aanbieden tegen de prijs van de verzendkosten €7.95.
BEZORGADRES
Je kunt je bestelling thuis laten bezorgen, bij een PostNL locatie of bij ons afhalen in de winkel.
BESTELLING NIET/FOUTIEF/ONVOLLEDIG GELEVERD
Het kan voorkomen dat verschillende items los van elkaar bezorgd worden. Hier zullen we u duidelijk over informeren, en het na te leveren pakket en de leverstatus hiervan kunt u volgen via de nieuwe track & trace code van PostNL die u per mail krijgt. Wanneer u geleverde bestelling niet overeenkomt met de geplaatste bestelling, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via shop@elestilo.nl
BESTELLING TOCH NIET LEVERBAAR
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van de bestelling blijkt dat een artikel niet meer op voorraad is. Indien een artikel onverhoopt niet leverbaar is, dan berichten wij u hier binnen vijf werkdagen over met een Final Manco-melding, en zullen we het betaalde bedrag binnen 14 dagen terugstorten, of de Klarna-factuur aanpassen.
PAKKET NIET ONTVANGEN
Al onze pakketten worden aangetekend en verzekerd verstuurd. De koeriersdiensten overhandigen het pakket en vragen bij ontvangst een id-bewijs en handtekening. Als u het pakket niet heeft ontvangen, maar wel afgetekend staat kunt u onze klantenservice contacteren via shop@elestilo.nl. Indien nodig zal er een onderzoek bij de desbetreffende koeriersdienst worden gestart, dit kan enkele dagen tot maximaal weken duren. Wij hanteren de uitkomst van het onderzoek van de verzendpartij.
MEERDERE BESTELLINGEN
Indien u meerdere bestellingen bij ons heeft geplaatst in een zeer korte periode kunt u een aanvraag doen om de bestellingen samen te voegen zodat u bespaard op verzendkosten. Echter geven wij hier geen garantie op omdat verwerking van uw bestelling soms sneller is dan een andere keer.